מתנות לבר מצווה ומתנות לאורחים בבר מצווה

בשנים האחרונות, ישנן מגמות שונות ומשתנות בעולם האירועים. מסתבר שאין זה רק תפקידו של אורחי האירוע להביא מתנות; ישנם בעלי שמחה שהחלו אף הם במסורת של חלוקת מתנות לבאים. מעתה, זה לא רק האורח שרושם צ'ק שמן (או רזה) לטובת בעל השמחה; מעתה – גם בעל השמחה יחלק מתנות מזכרות לאורחים, כך שעניין חלוקת המתנות הופך להיות דו-צדדי. יש יאמרו שמצב זה יותר סוג של איזון בריא ומשותף, מה שמגביר את ההרמוניה ואת הקשר הנוצר, כמשולש המקודש של בין בעל השמחה, המוזמן והאירוע עצמו.

אודות מתנות לבר מצווה

כבר השקעתם מזמנכם והענקתם ממרצכם הרב לטובת הכנה של אירוע יפה ומושקע, תוך הענקה של חוויה ייחודית, הכוללת מקום יפה, מזון טוב, ומוסיקה מרעננת; מדוע, אם כך, שלא תשאירו את האורחים עם טעם טוב, הכולל מזכרת מעניינית מהאירוע? זו יכולה להיות מזכרת שתתלווה אליהם שנים רבות מתום האירוע, שתעלה בהם חיוך פנימי, מהלב.

ייתכן שמדובר בטרנד חולף וייתכן שמדובר במגמה שרק תלך, תגבר ותלבש ותחליף צורות שונות. כך או כך, בהחלט מומלץ להתעניין ולבדוק את האפשרות הזו.

האם אתם מתכננים אירוע בר מצווה, חתונה או ברית? כולם אוהבים לקבל מתנות לבר מצווה (למרות שרבים יעדיפו המחאה עם סכום מרשים, לכיסוי ההוצאות ואולי גם לטובת סכום קטן שיישאר לאחר מכן, עבור הילד המתבגר). איזה יופי. מתנות הדדיות. כיום, תוכלו להעניק מתנות לאורחים, ולתת להם לצאת בתחושה שהם קיבלו משהו ולא רק נתנו. קבלה היא נתינה ונתינה היא קבלה – זכרו זאת, לטובת חיים טובים ומלאים יותר.

מתנות שונות לאורחים לכל אירוע

מה דעתם על מגנט שאנשים אוהבים לשים על המקרר? ניתן לתת גם שוקולדים עם תאריך החגיגה… וישנם עוד עשרות רעיונות שתוכלו ללקט באינטרנט ובמיוחד באתרים של בתי עסק וחברות העוסקים במתנות לאירועים. תוכלו לגלוש וללמוד את הנושא. לא יידרשו מכם יותר מכמה דקות של מחקר.

רבים גורסים כי דווקא ה"אקסטרות" הקטנות הללו הן אלו שיוצרות את הטוויסט לאירוע, והופכות אותו מעוד אירוע "נחמד", לאירוע מעולה וזכיר. דוגמא נוספת: תוכלו להעניק לאורחיכם לוח שנה שילווה אותם משך זמן רב; כך, בכל פעם שיעיפו בו מבט, הם ייזכרו באירוע, יחד עם חיוך פנימי וחיצוני, ממנו פשוט לא יוכלו להימנע. ייתכן אף שהקשר ביניכם ובין האורחים יחוזק באמצעות מחווה נהדרת זו של חלוקת מתנות בלב פתוח.

ענייני תקציב

בדקו מהו גודל התקציב שלכם והאם תוכלו לאפשר לעצמכם הוצאה (קטנה יחסית) נוספת, יחד עם ההוצאות האחרות הכרוכות באירוע (אולם, דיג"יי, צלם ומי יודע מה עוד). באם מדובר על תקציב קטן, תוכלו להסתפק במזכרת קטנה לאורחים, כזו האומרת "תודה שבאתם" או כל ברכה אחרת שתוכלו לחשוב עליה.